Për të bërë një porosi në Optikamirazh.al, duhet të krijuani një llogari, të shfletoni produktet tona, të shtoni ato që dëshironi në shportën tuaj dhe të përfundoni procesin e pagesës.
Ne ofrojmë mundësi të ndryshme të pagesës, përfshirë pagesën me kartë krediti/debiti, PayPal dhe pagesën në dorëzim.
Koha e dorëzimit varet nga vendndodhja dhe mënyra e transportit të zgjedhur. Në procesin e blerjes, do të ju informohemi për kohën e pritjes së parashikuar.
Pasi keni bërë një porosi, do të merrni një email konfirmimi me informacion rreth porosisë suaj dhe një numër gjurmi. Ky numër mund të përdoret për të ndjekur statusin e porosisë në faqen e tonë.
Po, ofrojmë një politikë të kthimit të produktit. Ju mund të ktheheni produktet brenda një periudhe të caktuar dhe në përputhje me kushtet e politikës sonë të kthimit.
Shpenzimet e transportit për kthimin e produktit mund të jenë në përgjegjësi të klientit, përveç në rastin e dëmtimit ose gabimeve të bëra nga Optikamirazh.
Ju mund të kontaktoni shërbimin ndaj klientit përmes email-it ose numrit të telefonit të disponueshëm në faqen tonë të kontaktit.
Politika e privatësisë e Optikamirazh specifikon se si informacioni juaj personal mbledhët, përdoret dhe mbrohet. Për më shumë detaje, ju mund të lexoni politikën e privatësisë në faqen tonë.